FANDOM

Wybory prezydenckie UCAS w 2057Edytuj

Kandydaci Edytuj

(kandydaci na prezydenta i wiceprezydenta, partie polityczne i slogany)

Kalendarium Edytuj

  • Listopad 2056 - Prezydent Thomas Steele i wiceprezydent James Booth przytłaczającą ilością głosów zostają wybrani na kolejną kadencję.
  • Styczeń - okazuje się, że wybory były oszustwem. Wyniki zostają unieważnione, a Kongres ustala termin nowych wyborów na wtorek, 7 Sierpnia 2057.

Kampania prezydenckaEdytuj

  • 1 luty: Kenneth Brackhaven, biznesmen powiązany z ekstremisycznymi organizacjami rasistowskimi, formalnie zgłasza swoją kandydaturę podczas wiecu w Seattle.
  • 28 lutego: Booth i Yeats zostają zdemaskowani podczas debaty w New Hampshire. Booth przegrywa.
  • 15 marca: w programie telewizyjnym "Wyrm Talk!" smok Dunkelzahn ogłasza chęć kandydowania na Prezydenta.
  • 10 lipca: Generał Franklin Yeats ginie w zamachu pokoju hotelowym w Seattle - zamachowcem jest agent FBI opętany przez Ducha Osy.
  • 18 lipca: Anna Penchyk - startująca z Yeats'em kandydatka na wiceprezydenta, ogłasza, że będzie kontynuować kampanię na prezydenta, by uczcić pamięć zabitego Generała.

Wybory Edytuj

  • 1 sierpnia: upływa termin oddawania głosów. Wszystkie głosy oddane po tym terminie zostają uznane przez komisję wyborczą (UCAS Election Board) za nieważne.
  • 7 sierpnia: Dzień wyborów. O godzinie 23:23:34 EST Dunkelzahn zostaje uznany za zwycięzcę niewielką ilością głosów.
  • 8 sierpnia We wszystkich miastach w UCAS metaludzie i inni obywatele popierający Przebudzonych świętują zwycięstwo Dunkelzahna.
  • 9 Sierpnia, południe EST: w Waszyngtonie Prezydent Dunkelzahn i wiceprezydent Kyle Haeffner zostają formalnie zaprzysiężeni.

Następstwa Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki