FANDOM

  • Myśliwy mroków miasta. Twardy jak stop utwardzanej stali, z której zrobiono jego kości i ostry, jak odpryski szkła.
  • W ciele ma więcej metalu niż niejeden czołg. Wysuwane szpony połyskują chromem. Kiedy go zranisz, nie wiesz, czy pocieknie krew, czy płyn hydrauliczny. Czasem bardziej przypomina robota niż człowieka.
  • Łowca pośród cieni.
  • Pod tą kategorię, umówmy się, mięśniaków, "podchodzą":
  • Najemnicy
  • Ochroniarze / goryle
  • Byli ludzie korporacji ("Faceci w czerni" - nie chodzi o Willa Smitha. Chodzi o Agenta Smitha)
  • Byli wojskowi
  • Uliczni samurajowie to wzmocnieni fizycznie wojownicy, których żywiołem jest walka.
    Ze swoimi implantami cybernetycznymi i umiejętnościami bojowymi starają się być najszybszymi, najsilniejszymi i najbardziej wrednymi maszynami do zabijania, jakie pojawiły się kiedykolwiek na ulicach.
  • Wielu z nich cybernetycznie zwiększa swój refleks, by mieć przewagę, lub wzmacnia siłę, by zadawać większe obrażenia.
  • Wielu z nich do mistrzostwa opanowało posługiwanie się bronią palną, i niemal każdy ma wszczepiony w ciało cybernetyczny Inteligentny System Prowadzenia Ognia, by zwiększyć precyzję strzału.
  • Niektórzy walczą o honor, niektórzy, bo za to im płacą (na tych zazwyczaj mówi się: najemnicy).
    Inni, bo są na tyle szaleni, że chcą się zmierzyć z całym światem.

Jedna z postaci, w którą mogą wcielić się gracze. Modyfikuje swoje ciało implantami cybernetycznymi, by mieć większą szansę wygranej podczas walki. Ulubiona broń - wszelka broń palna.

SlangEdytuj

Źródła Edytuj

Linki zewnętrzneEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki