FANDOM

Taniec Wielkiego Ducha (The Great Ghost Dance) był potężną magią rytualną użytą przez NAN (Indian), by spowodować jednoczesną erupcję wulkanów Mount Hood, Mount Ranier, Świętej Heleny, and Mount Adams.

Był to magiczny odpowiednik wojny atomowej. Wydarzyło się to 17 sierpnia 2017 o godzinie 10:32. Po Tańcu Wielkiego Ducha, Stany Zjednoczone przyznały się do porażki i podpisały z Indianami Pokój w Denver - w efekcie czego, doszło do bałkanizacji USA i Kanady - na terenie całej Ameryki Północnej powstało dziesiątki państw.
-(Źródło: SR2, rozdział: "And So It Came To Pass").

Dla Mistrza Gry Edytuj

Mana spikes w miejscu, gdzie doszło do Tańca Wielkiego Ducha zostały później użyte przez Darke'a do utworzenia astralnego pomostu z metaplanem, gdzie przebywały horrory.
-(Dragonheart Trilogy)

Odniesienia w prawdziwym życiuEdytuj

Tuesday, December 02: In 1518, hundreds of people spent more a month dancing non-stop in Strasbourg, France. It began when a woman named Frau Troffea began dancing wildly in the street. After a week of dancing, 34 people had joined in. Within the month, around 400 were at it. In the end, many of them literally danced themselves to death. To this day, nobody knows why they did it.

http://dsc.discovery.com/news/2008/08/01/dancing-death-mystery.html

Książka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki