Fandom

Shadowrun Wiki

Sam Verner

4119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Inne pseudonimyEdytuj

Sam Verner jest shadowrunnerem z Seattle, byłym pracownikiem Renraku. Ma powiązania z innymi dobrze znanymi postaciami wśród cieni, m.in. Dodgerem, Sally Tsung, i AI Morganą. Był również uczniem Inazo Aneki podczas pracy w Renraku, któy traktował go niczym syna, po tym, gdy rodzice Vernera zostali zabici. Jego głównym celem było odnalezienie siostry, która w zgobliniziwała i została zesłana na Wyspę Yomi (później dowiedział się, że zamieniła się w Wendigo). Znany jest ze swojej zasady nie zabijania innych, uparcie korzysta z pistoletu Narcoject i innych metod nie powodujących śmierci.

Od kiedy jest pośród cieni, Sam Verner przekonał się, że jest Przebudzonym, szamanem Psa, który użyczył mu nie tylko wielkiej mocy, ale również wielu problemów. Niechcący uwolnił kilka starożytnych duchów z magicznego więzienia w australijskim pustkowiu. Podczas próby naprawenia swojego błędu, Sam wypalił się, wyczerpał swoją magiczną moc. Mimo to, wciąż biega wśród Cieni, co ukazał wywiad, jaki przeprowadziła z nim reporterka Abigail Danvers w 2062.

ImplantyEdytuj

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki