Fandom

Shadowrun Wiki

SCIRE

4119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

SCIRE (skrót od: Self-Contained Industrial-Residential Environment - samowystarczalnego środowiska przemysłowo-mieszkalnego) jest oficjalną nazwą Arkologii Renraku w Seattle. To dziewiąty największy budynek na świecie, który jest domem dla ponad 90,000 pracowników Renraku oraz ich rodzin. (ras.15) SCIRE jest centrum handlowym, kompleksem przemysłowym, a jego podstawową rolą jest bycie samowystarczającym miastem w środku metropolii Seattle.

Wszystko zmieniło się 19 grudnia 2059, kiedy nieznana siła odcięła SCIRE, więżąc w środku tysiące ludzi. Później okazało się, że tą siłą była SI- Sztuczna Inteligencja, znana pod imieniem Deus. SI zamknęła arkologię i odparła siły wojskowe Renraku oraz UCAS, dążąc do nieznanego celu. Arkologia została odbita w 2061, jednak w międzyczasie uwięzieni w środku mieszkańcy stali się ofiarami dziwnych i przerażających eksperymentów. Kilka tysiący ludzi straciło życie na skutek działań szalonej SI, oraz jej dronów.

Termin SCIRE odnosi się rónież do Renraku Arcology Matrix Host, który stał się domem i więzieniem Deusa. W trakcie Zamknięcia Arkologii Renraku (Renraku Arcology Shutdown) okazało się, że SCIRE matrix jest jednym z rzadkich, tak zwanych, Ultraviolet Hosts. Moc otaku stworzonych przez Deusa ogranicza się do SCIRE host.

Patrz takżeEdytuj

Arkologia Renraku

Źródła Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki