FANDOM

REKIN

  • Charakterystyka: Rekin jest zimnym, bezlitosnym łowcą, w starciu niezwykle brutalnym. Nie posiadając stałego domu, zna wszystkie sekrety morza. Rekin może być totemem szamana z dowolnej kultury morskiej czy nadbrzeżnej, w tym hawajskich kahunów, japońskich miko, haitańskich hounganów, eskimoskich angekoków, a także Rdzennych Amerykanów z północno - zachodniego Pacyfiku oraz ocalałych z Australii aborygeńskich szamanów, wciąż żyjących w Dreamtime.
  • Preferowane środowisko: morze lub wybrzeże.
  • Przewagi: +2 kości do czarów walki i detekcji; +2 kości do przywoływania duchów morza.
  • Słabości: jeśli szaman Rekina zostanie zraniony w walce lub zabije przeciwnika, może wpaść w szał berserkera. W opisanych okolicznościach szaman wykonuje Test Siły Woli, uwzględniając modyfikatory za zranienie, na poziomie trudności 4. Szał berserkerski trwać będzie 3 rundy - 1 za każdy osiągnięty sukces. Jeżeli gracz zdobędzie 3 lub więcej sukcesów, gniew berserkera jest pod kontrolą. Szaman w szale berserkerskim zaatakuje najbliższą żywą istotę, wykorzystując swoją najpotężniejszą broń - czy to fizyczną, czy magiczną. Ogarnięty szałem berserkera, szaman Rekina walczy, by zabić. Może nawet wciąż uderzać magią lub bronią w martwe ciało ostatniej ofiary, barbarzyńsko je unicestwiając.

:Nawet nie będąc pod wpływem szału, Rekin uważa, że dobry przeciwnik to martwy przeciwnik. Wyzwany, nie marnuje czasu na groźby czy przechwałki, tylko uderza, zwykle śmiertelnie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki