Fandom

Shadowrun Wiki

Redmond

4119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Redmond Edytuj

Redmond i Puyallup razem tworzą to, co wszyscy nazywają Barrens - obszary, gdzie nie sięga prawo a twoje przywileje mają zasięg twojej broni. Do Krachu 2029, Redmond było prosperującą dzielnicą, dużym centrum przemysłu komputerowego. Po Krachu, przemysł i lokalne władze upadły, a większość mieszkańców pogrążyła się w spirali bezprawia i zamieszek - reszta uciekła do Bellevue. Puste domy i budynki przyciągnęły uciekinierów z innych dzielnic i w ciągu kilku lat Redmond stało się miastem duchów zamieszkanym przez kryminalistów, azylantów i imigrantów, oraz tych, któzy nie chcieli, lub nie mogli opuścić tego miejsca.

Populacja Redmond to około pół miliona ludzi i niemal wszyscy to biedacy. Warunki w Redmond nie sprzyjają awansowi społecznemu, a nawet zachowywaniu się jak istota ludzka. To miejsce to wulkan przemocy, czekający na erupcję. Zorganizowana przestępczość to siła, która się liczy w Redmond, a Mafia, Yakuza i Seoulpa Rings tutaj prowadzą nabór do swoich szeregów, szukając kandydatów w lokalnych gangach.

Teren jest głównie złożony z opuszczonych budynków oraz zniszczonych ulic, czasem widać "toksyczne zamki" - ośrodki przemysłowe otoczone murem i silnie strzeżone. Glow City to rejon mieszkalny zbudowany na nieistniejącej elektrowni atomowej, którą zamknięto po awarii reaktora, a choroba popromienna i mutacje są tutaj codziennością.

Redmond to miejsce, gdzie łatwo żyć i ukryć się shadowrunnerowi, tak długo, jak uda mu się obronić przed mieszkańcami. To tutaj zazwyczaj Johnson ustala miejsce spotkania, szczególnie na granicy z Bellevue border where there is some law enforcement bleed-over. W Redmond zaczyna się wiele shadowrunów, ale niewiele ma tu miejsce. To świetne miejsce na spotkanie, ale nie radziłbym nikomu tutaj się osiedlać.

Mapa Edytuj

http://img83.imageshack.us/img83/3019/redmondbwem2.jpg

Na pierwszy rzut oka Edytuj

Redmond Barrens jest przeciwieństwem porządku i osiągnięć cywilizacyjnych, do takich miejsc, jak Downtown Seattle i Tacoma. Redmond jest niemal dzikie, bezprawne, pozbawione ochrony policji z wyjątkiem granic z innymi dzielnicami. Dzielnica nie narzeka na brak gangów; postacie graczy mogą spotkać gangi prawie na każdym rogu. Toksyczni i zmutowani drapieżcy z Plastic Jungles, Crash Zone i Glow City - to wszystko można spotkać w Redmond Barrens.

  • Kod LTG: 11206
  • Rozmiar: 436 kilometrów kwadratowych
  • Populacja: 498,000
    • Ludzie 81%
    • Elfy 6%
    • Krasnoludy 1%
    • Orki 10%
    • Trolle 1%
    • Inni 1%
  • Security Rating: E
  • Szpitale i kliniki: 6
  • Najważniejsze zakłady korporacyjne: Brak
  • Najważniejsze Gangi: Brain Eaters, Crimson Crush, Red Hot Nukes, Rusted Stillettos, Spiders

Lone Star Security Ratings - poziom bezpieczeństwa według Lone StarEdytuj

LokacjeEdytuj

Hotele Edytuj

  • Novelty Hill Sleep & Eat - hotel bez żadnych bajerów oraz średnia restauracja, przerobiony magazyn wypełniony kapsułami służącymi do spania i przypominającym kafeterię barek
  • Redmond Center Hotel - luksusowy hotel

Restauracje Edytuj

Bary & kluby nocne Edytuj

Atrakcje Edytuj

Budynki rządowe Edytuj

Businesses Edytuj

Medical Facilities Edytuj

Places of Interest Edytuj

In Redmond "hot-spot" has a uniquely neighbourhood feel. Ask for a "hot-spot" in Redmond and they'll point you to any number of toxic sites. If you want a thrill that could take your life, then Redmond is for you.

Gangi Edytuj

Redmond has more gangs than any other district in Seattle, hundreds, in fact. The gangs are the closest thing to a law or a government. The Rusted Stillettos claim territory near Glow City, and run protection rackets there. Many of the Trolls and Orks who make up the gang are literally mutants, with sickly looks and pale skin. Their colours are black and rust red. The Brain Eaters are a mixed-race gang uperating in the Touristville area. They scavenge what remains of Redmond's technology, and are the sole group of shadow-deckers operating out of Redmond. They are also heavily into smuggling.

The Red Hot Nukes are a dwarf go-gang based around Route 202. They consider themselves more of a neighbourhood association than a gang, and are explosives experts. Most of their rackets involve demolitions in some way; The Nukes love to blow things up. Their colours are gray and red, and all members wear baseball caps.

The Spiders are one of Redmond's largest and newest gangs, made up of victims of the Universal Brotherhood. They all follow the Spider totem, even the un-Awakened, and are led by a Spider shaman named Widow. The Spiders are obsessed with protecting Redmond from insect spirits and other magical threats, and press-gang people into the gang from time to time. They are headquatred just south of Beaver Lake and Glow City, and their colours are black or dark brown with a red web pattern overlaid.

Najważniejsze statystyki Edytuj

  • Kody LTG: 11206
  • Rozmiar: 436 kilometerów kwadratowych
  • Populacja: 498,000 (Ludzie 81%, Elfy 6%, Krasnoludy 1%, Orki 10%, Trolle 1%, Inni 1%)
  • Poziom Bezpieczeństwa: E
  • Szpitale: 6
  • Główne korporacje: Brak

Główne gangiEdytuj

  • Mapa: Kliknij

Poziom Lone Star Sec.Edytuj

C Zones (Strefy C)Edytuj

Zauważ, że reszta obszaru jest znana jako The Barrens (pustkowia).

E Zones (Strefy E)Edytuj

Z Zones (Strefy Z)Edytuj

Źródła: http://www.wiredreflexes.com/sr/storyline/places/seattle/redmond/index.php

Więcej w Fandom

Losowa wiki