Fandom

Shadowrun Wiki

Przemysł lotniczy i astronautyczny

4119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Przemysł lotniczy w Szóstym Świecie obejmuje zarówno konewncjonalne lotnictwo, jak i loty kosmiczne. Mimo, że istnieją powiązania pomiędzy obiema gałęziami przemysłu, każda z tych branż ma innych liderów na danym rynku.

Najlepsi Edytuj

  • Ares - Ares Space, od czasu nabycia obiektów NASA i agresywnego rozwoju Aresa, jest jednym z światowych liderów w badaniach. Ares jest też właścicielem Pratt and Whitney firmy, wytwarzającej silniki.
  • Federated-Boeing - mający siedzibę w Seattle Federated-Boeing produkuje kilka linii komercyjnych samolotów i suborbitals. Produkuje także samoloty wojskowe poprzez swoją spółkę zależną, McDonnell Douglas.
  • Lockheed - Lockheed jest teraz konglomeratem czterech firm: Lockheed, Martin-Marietta, Northrop, i Grumman. Niektórzy nazywają tę korporację "LockMart-North". Lockheed produkuje różne samoloty wojskowe, śmigłowce i bezzałogowce wojskowe. Jest także kompetentnym podwykonawcą awioniki, tablic rozdzielczych i wyświetlaczy, wytwarza HUDs i zaawansowane radary.
  • Novatech - Novatech przede wszystkim wytwarza elementy awioniki i systemy napędowe. Jest właścicielem Walker Aerodesign, który ma spore udziały w rynku elektroniki awioniki i systemów nawigacyjnych. Oczywiście, jako że Novatech koncentruje się na komputerach, wytwarza też nawigację, symulatory, i projektuje programy pomocne w lataniu.
  • Saeder-Krupp - S-K prowadzi zaawansowany program kosmiczny, i kilka osobnych projektów samolotów poprzez zależną firmę Messerschmidt-Kawasaki.
  • Sikorsky-Bell - to partnerstwo niemal wykluczyło innych graczy z rynku śmigłowców. Ich głównymi konkurentami są Hughes i włoska firma Agusta-Cierva (której właścicielem jest Renault-Fiat).

Inni Edytuj

Źródła Edytuj

English language.png Anglojęzyczne hasło na Sixth World Wiki : Przemys%C5%82_lotniczy_i_astronautyczny

Więcej w Fandom

Losowa wiki