Fandom

Shadowrun Wiki

Paragraf 537

4120stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Zacząłeś się wycofywać. Niedaleko z tyłu była doniczka z jakimiś tropikalnymi kwiatami. Zagrałeś potknięcie. George najwyraźniej chciał to teraz szybko skończyć. Skoczył do góry, żeby Cię zmiażdżyć. Przeturlałeś się, gdy był w locie. Prawie jak na treningach, nogami zrobiłeś helikopter i wybiłeś się rękami. Poleciałeś prosto do celu. Pięta trafiła w masywną szczękę. Opadłeś na dłonie, przewrót i stanąłeś na nogach.
Trollowi z ust lała się krew. Wypluł pod Twoje stopy kilka pokrytych metalem zębów.
- Teraz mnie naprawdę wkurzyłeś! – W jego zgryzie ziało kilka mrocznych dziur. Jedwabna koszula szybko wchłaniała krew.
Napiął mięśnie rąk i ułożył odpowiednio dłonie. Na krawędzi przedramion wyskoczyły mu ostrza. Cały rządek przedziurawił koszulę. Wyglądały jak piły do cięcia drewna. A raczej do ciecia mięsa.
- Nie lubię łamać zasad, ale te zęby kosztowały kupę kasy. – Znowu splunął pozbywając się nadmiaru krwi i śliny.
Niklowane ostrza śmigały przed Tobą co chwila. Naprawdę go wkurzyłeś. Gniew dodawał mu wigoru. A ty powoli opadałeś z sił. Na plecach poczułeś oddech śmierci.

541. Przed śmiercią rozwalisz Johnsona.
542. Spróbujesz pokonać trolla.

Więcej w Fandom

Losowa wiki