Fandom

Shadowrun Wiki

Paragraf 501

4119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Przyglądasz się, jak dwoje dzieci walczy o zabawkę.

To chyba miś, ale nie jesteś pewien, bo nie ma głowy.

Nagle jeden z chłopców pada do tyłu, kurczowo ściskając coś w ręku.

To nie miś, a rękaw papierowego ubrania.

Drugi chłopiec zaskoczony patrzył to na zabawkę, którą właśnie udało mu się wywalczyć, to na swoją pozbawioną rękawa koszulę. Po jego wyrazie twarzy widzisz, że dzieciak nie wie, czy cieszyć się z wygranej, czy płakać z powodu straty.

Nagle obraca się na pięcie i ucieka. Drugi chłopak gramoli się ze sterty śmieci i zaczyna ścigać kolegę.

Kręcisz głową i kontynuujesz przerwaną wyprawę do knajpy.

Takie jest właśnie miasto, w którym żyjesz. Ci, którzy spodziewali się, ze powrót magii spowoduje, że wszystko będzie jak w bajce, że wszyscy będą szczęśliwie żyć, że Szósty Świat będzie krainą mlekiem i miodem płynącą srodze się zawiedli. Wciąż są silni i słabi, wciąż są ofiary i ich kaci...

„Nic się nie zmienia”. Może niektóre dzieci ulicy potrafią rzucać czary, ale zamiast leczyć, wolą miotać ogniste kule.

Może Twoim sąsiadem jest czarodziej, ale zamiast pomagać ludziom swoją magią, woli zaprzedać duszę międzynarodowej korporacji.

Zresztą – po co szukać daleko? Sam sprzedajesz swoje niezwykłe umiejętności temu kto da więcej...

http://img137.imageshack.us/img137/6827/adeptfdb8.jpg

Po kilkuset metrach dochodzisz do knajpy. Powoli zaczyna zmierzchać i neon z napisem Jackal's Lantern oświetla kilka japońskich motocykli zaparkowanych przed barem.

Przy niektórych właściciele przymocowali japońskie lekko zakrzywione miecze. Kawasaki i Honda dorzucają teraz katanę do motocykla w standardzie?

Przy motorach kręci się kilka osób z lokalnego gangu. Ta dzielnica nie jest bogata i nie pojawia się tutaj policja. Każdy sam dba o siebie – sklepikarze trzymają broń w zasięgu ręki, dziwki trzymają się w grupach i zawsze w pobliżu jest ich „opiekun”, a gangi pilnują swojego terenu.

Bar Jackal's Lantern jest na terenie Halloweeners - gangu z Centrum, ale Jackal's Lantern to ich ulubiona knajpa. Członkowie tej grupy malują twarze – najczęściej wzorem głowy z dyni. Tak właśnie wygląda logo tej knajpy – może dlatego tak lubią ten duszny, mroczny bar?

Kiedy wchodzisz w zasięg światła, kilku gangsterów lustruje Cię i wymienia między sobą uwagi na Twój temat.

Co robisz?

510. Pochylasz głowę, zwieszasz ramiona, łukiem omijasz gang, by dostać się do baru – przyszedłeś tutaj na piwo.
520. Przystajesz na moment, poruszasz głową rozluźniając kark, prostujesz się, ściskasz usta i
z zawziętym wyrazem twarzy i śmiercią w oczach idziesz prosto do wejścia
– i masz w dupie, że na Twojej drodze stoją te gnoje.

Więcej w Fandom

Losowa wiki