Fandom

Shadowrun Wiki

Paragraf 302

4119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Barrens. Miejska dżungla. Śmieci walają się po ulicach. Zatłoczonych ulicach. Są dwie rzeczy których nienawidzisz z całego serca - dziurawe drogi i zatłoczone drogi. W tym wyścigu będziesz miał obie te rzeczy i jeszcze parę na dodatek. I oczywiście - słynnego riggera Czarnego Rico za oponenta... Ale cóż w końcu masz refleks jak błyskawica, nerwy jak tytanowe szyny i talent jak jasna cholera...

Powoli przebijasz się przez tłum swoim podrasowanym Porsche, wdzięczny losowi za wytłumiacz zapachów w wentylacji. I za wzmocnione stalą ceramiczną okna, zwłaszcza kiedy znikąd pojawia się kamień i robi piękne ŁUP na przedniej szybie.

Warsztat Ernesta wygląda jak speluna, którą jest. Jedynymi elementami, które nie pasują do całości wystroju (przypominającemu lej po bombie odłamkowej) jest podgrzane niemal do granic absurdu stare Ferrari Testarossa ZX Turbo stojące przed wjazdem. Opiera się o nie wypucowany do ostatniej klamerki czarnowłosy elf w kombinezonie przypominającym strój pilotów thunderbirdów. Czarny Rico.

Na pierwszy rzut oka bryka Czarnego wyciąga przynajmniej tyle samo co GMC Banshee. Będzie ciężko, ale przynajmniej Aleksiej przestał nawijać.

Tuż pod warsztatem Rico zauważył Cię, jego twarz rozjaśnił kpiący uśmiech.

- Więc jednak masz jaja, knypku! - zawołał. Zaraz opadnie ci ten sztuczny banan z gęby, szpiczastouchy...

- Ernest! Grzej moją furę! - ignorujesz palanta przechodząc prosto do rzeczy - Tym pedziem się nie przejmuj, tak dam po garach, ze mu uszy i makijaż w dupę wejdą!

Więcej w Fandom

Losowa wiki