Fandom

Shadowrun Wiki

Paragraf 2

4119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

http://img137.imageshack.us/img137/6096/ssamuy2.jpg 
Urodzony w miejskiej dżungli, jest tak twardy jak stop utwardzanej stali,
z której zrobiono jego kości i tak ostry, jak odpryski szkła. 
Wysuwane szpony połyskują chromem. Jego wspomagacze są czymś więcej niż narzędziem pracy - są jego stylem, symbolem przynależności do stechnicyzowanego miejskiego życia. Ma w sobie chrom i jest z tego dumny. Goryl czy silnoręki, najemnik czy żołnierz ulicy - uliczny samuraj to lew metroplexu, który jest łowcą pośród cieni.
Miasta przyszłości to dżungle, tylko najtwardsi przeżywają. Myślisz pewnie że to wyświechtany frazes? No cóż masz rację. Co nie zmienia faktu że jest prawdziwy. Uliczni samuraje to osoby które idealnie przystosowały się do tego środowiska. Nie dzięki naturze w wyniku ewolucji ale przy pomocy techniki i samodyscypliny. Kości pokryte tytanową siatką. Mięśnie wyhodowane w laboratorium. Cyber oczy dzięki którym widzisz w nieoświetlonych uliczkach. Impulsy przechodzące przez nerwy z niewyobrażalną prędkością. Ale to nie implanty i cyberbajery tworzą ulicznego samuraja. To pewien etos, sposób myślenia zasady i postępowania zbliżone do drogi miecza ich historycznych imienników. Te dwie rzeczy tworzą ulicznego samuraja. Profesjonalistę.
Czy jesteś gotów zostać Ulicznym samurajem?

Wróć do menu wyboru postaci

Więcej w Fandom

Losowa wiki