Fandom

Shadowrun Wiki

Nadja Daviar

4119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

thumb‎

Nadja Daviar jest elfką, która robiła już kilka rzeczy w życiu: ostatni tłumacz Wielkiego Smoka Dunkelzahna, a po jego śmierci w 2057, kieruje Draco Foundation, była też wiceprezydentem UCAS w administracji Haeffnera. Otrzymałą w spadku udziały Gavilan Ventures na określony czas, dając jej dostęp do Ares Macrotechnology, ale z zastrzeżeniem, że może ich użyć do głosowania przez dwa lata - od połowy 2057 roku do połowy 2059 dla Damiena Knighta z nieznanych przyczyn. Dunkelzahn w swoim jego testamencie wydał jej dokładne instrukcje kilka lat do przodu, radząc, jaką strategię ma zastosować co do Gavilan Ventures. Daviar jest powszechnie uważana za najpotężniejszą kobietę w Szóstym Świecie.

Wygląd Edytuj

Opisuje się ją jako piękną, elfkę o ciemnych włosach. Płynnie zna angielski, francuski, hiszpański, rosyjski oraz kilka innymi językami, którymi może się porozumiewać bez linguasoftu. Mówi się, że ona i Holly Brighton, druga bliska przyjaciółka Dunkelzahna, niezbyt się lubią.
Podobno miała romans z shadowrunnerem Ryanem Mercury, także znajomym Dunkelzahna. (Dragonheart Trilogy, Dragons of the Sixth World)

Historia Edytuj

Według informacji dla prasy, Nadja Daviar urodziła się w 2014, w Estonii, podczas jednej z pierwszych fal UGE. Kiedy Nadja miała osiem lat jej rodzice zostali zabici podczas zamieszek, - trafiła wtedy do sierocińca.
Nie wiadomo, co się z nią działo pięć lat po tym, gdy opuściła sierociniec w wieku 16 lat. Pojawiła się ponownie w Pradze w 2035, jako 21 letnia kobieta. Daviar wyrobiła sobie reputację damy oraz patronki sztuki na skalę europejską, pojawiając się zazwyczaj w Budapeszcie, Paryżu, i Barcelonie.
Na salonach mówiło się o tym, że odrzuciła kilkakrotnie oświadczyny, włączając w to tak ważne osobistości, jak francuski minister finansów Gerard Toulouse oraz wiceprezes Saeder-Krupp Hans Brinkhoff (jego ciało odnaleziono później w Renie).

Pierwsze znane spotkanie pomiędzy Nadja Daviar i Dunkelzahnem odbyło się w 2039 w Paryżu, gdy Dunkelzahn był na otwarciu wystawy Adam Aloné, którego Dunkelzahn był mecenasem.
Krótko po tym spotkaniu, Nadja Daviar stała się następnym (i ostatnim) tłumaczem smoka. Przez następne 18 lat, stała się niezastąpioną asystentką smoka, będąc jego towarzyszką i rzeczniczką w codziennych interesach. Gdy Dunkelzahn ubiegał się o urząd prezydenta, podczas wyborów w 2057, Nadja stała się szefem kampanii Dunkelzahna. Po zabójstwie Dunkelzahna, krótko po jego inauguracji, Daviar, Nadja stała się spadkobierczynią i wykonawczynią testamentu jednej z największych fortun na świecie, a następnie została wybrana przez Prezydenta Kyle Haeffner na stanowisko wiceprezydenta, co potwierdził Kongres w listopadzie 2057. (Taką wersję opowiedział Cobalt Blue w Dunkelzahn’s Secrets)

Ral Partha Edytuj

http://img152.imageshack.us/img152/172/205863lm.jpg

20-586 Nadja Daviar Edytuj

Typ: Miniatures Pack
Stock #: RAL20-566
Twórca: D. Summers

Więcej figurek

Patrz takżeEdytuj

Źródła Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki