FANDOM

Podręcznik (...) napisany jest w formie zbioru elektronicznych dokumentów stworzonych przez różnych autorów i umieszczonych w bazie danych Krainy Cieni (Shadowland) - każdemu z nich towarzyszą uwagi i komentarze czytelników, pozwalające nierzadko ujrzeć niektóre ich elementy w zupełnie innym świetle.

MATT na forum:
Shadowland to tylko miejsce do dyskusji - są tam i runner-zy rasiści i neoanarchiści.

Recenzja State of the Art: 2064

"State of the Art: 2064" jest napisana w formie elektronicznych dokumentów wysłanych przez Kapitana Chaosa (Captain Chaos), administratora archiwum Shadowland i binarnego raju (data haven - głównego źródła wiadomości dla shadowrunner-ów).

Dokumenty pochodzą z różnych źródeł, zarówno z legalnych jak i z podziemia, i są skierowane do shadowrunner-ów.
Źródła są wyjątkowe zarówno w wyglądzie jak i perspektywie, przesycone uprzedzeniami i konfliktem interesów.
W każdym artykule można znaleźć komentarze mieszkańców cieni(shadow denizens), którzy dodają, poprawiają lub zaprzeczają oryginalnej wypowiedzi.
Te wtrącone komentarze dodają insynuacje, zarzuty, opinie, plotki, pomyłki, dezinformacje, kłamstwa, czasami nawet prawdę o przedstawionych informacjach.
Pozostawiono MG decyzję, które informacje to prawda, i które są odpowiednie do jego/ jej gry.

MATT na forum:
Właśnie - Szósty Świat to nie tylko realne miejsca. To także Matryca z "Shadowtalk"

(Serwer: Shadowland.), gdzie NPCi z podręczników opisują świat, jakiego nie znajdziesz w
przewodnikach turystycznych.

Patrz takżeEdytuj

LinkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki