Fandom

Shadowrun Wiki

ISPO 2

4120stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

INTELIGENTNY
SYSTEM
PROWADZENIA
OGNIA
DRUGIEJ GENERACJI

SMARTLINK LEVEL II

image:http://img389.imageshack.us/img389/9499/ispoii3kn.jpg

Wyposażenie i oprogramowanie ISPO/Smartlink 2 generacji odzwierciedla postęp technologiczny w Szóstym Świecie. Większość zmian nie ma wpływu na mechanikę gry: Smartlink jest teraz lepszy i wygodniejszy w obsłudze. Smartlink II ma następujące zalety:
• Zasięg Daleki, a Smartlink z dalmierzem.
Integracja z dalmierzem (ten z dodatku Katalog Ulicznego Samuraja) i daje bonus -1 poziomu trudności na dalekim zasięgu (zamiast bazowego poziomu trudności równemu 6, Smartlink z dalmierzem oferuje bazowy poziom trudności 5 + (-2 - standardowy modyfikator ISPO). Czyli broń ma poziom trudności 3.). • Zasięg Ekstremalny, a Smartlink z dalmierzem.
Integracja z dalmierzem (ten z dodatku Katalog Ulicznego Samuraja) i daje bonus -2 poziomu trudności na dalekim zasięgu (zamiast bazowego poziomu trudności równemu 9, Smartlink z dalmierzem oferuje bazowy poziom trudności 7 + (-2 - standardowy modyfikator ISPO). Czyli broń ma poziom trudności 5. Cieszycie się, nie? :) ).
• Strzały mierzone.
Ze smartlinkiem II są o wiele łatwiejsze! Zamiast kary +4 do poziomu trudności, strzelec ma karę +2 za strzął mierzony.
• Integracja Smartlink II z bronią nie bezpośrednią.
Nareszcie będziesz mógł wykorzystać Smartlink z twoim wiernym granatnikiem! Wyrzutnie pocisków niekierowanych (ale nie rakiet. Smartlink nie jest kompatybilny z komputerem w głowicy) też mogą zostać podłączone.
By czerpać korzyść z technologii drugiej generacji, zarówno broń, jak i złącze musi być na poziomie II.
"Szybciej oblicza trajektorię, lepsza integracja z wyświetlaczem, nowy protokół ADVAT.328. Działa z poprzednią generacją".

Typ Mocowanie Ukrycie Waga Dostępność Cena Ulica Indeks
Zewnętrzny Góra/dół -2 0,75 6/2 dni 800 ¥ 2
Wewnętrzny - - 0,25 broń +250% broń
ISPOgogle - brak 0,1 4/36 godz. 3,500 ¥ 2

Typ Esencja Dostępność Cena Ulica
Smartlink 0,5 6/2 dni 3,200 ¥ 2

Poziom trudności bez modyfikacji Laser ISPO ISPO II
Bliski 4 3 2 2
Normalny 5 4 3 3
Daleki 6 5 4 3
Ekstremalny 9 8 7 5
Strzał mierzony +4 +4 +4 +2

Patrz takżeEdytuj

ISPO

Więcej z Fandomu

Losowa wiki