FANDOM

Nazwa tego hasła odnosi się do więcej niż jednego artykułu.

Czy chodziło ci o:

http://shadowrun-polska.wikispaces.com/space/showimage/lonestar.jpg

7115: Lone Star (1994)Edytuj

Recenzja: Gurtha

Introduction,
Behind the Star,
Corporate Structure,
Enforcement Arm,
Corporate Arm,
Personnel,
Operational Procedures,
Intelligence Gathering,
New Equipment,
Gamemaster Information,
Index
  • Opis: Wszystko co zawsze chciales/-as wiedziec o Lone Star, ale bales/-as sie spytac! Serio, ta ksiazka w bardzo porzadny sposob opisuje (oczywiscie - tyle, ile wygrzebali shadowrunnerzy) czym jest Lone Star. Niemal kazdy aspekt dzialalnosci firmy - od polityki korporacyjnej, po zwyklych gliniarzy - kraweznikow, pieszo patrolujacych ulice, sa tez informacje o wyposazeniu i metodach pracownikow Lone Star. Jasne - ksiazka czasem zawiera informacje sprzeczne z poprzednimi dodatkami (glownie przygodami), ale nie jest to nic co sprawiloby jakis powazny problem. Ksiazka najlepiej nadaje sie dla Mistrzow Gry - pomoze im wyobrazic sobie, jak zachowaja sie gliny z LS na poczynania graczy. Oprocz tego, na koncu dodatku sa statystyki roznych policjantow z ktorymi moga zetknac sie gracze. Gracze nie beda mieli z tego wielkiego pozytku, ale lektura nie zaszkodzi. Trzeba poznac swojego przeciwnika zanim zacznie sie dżezować :)
  • Ocena: 7.3
  • Komentarz: "Bardziej uzyteczny od Shadowbeat, opisuje gliniarzy. Jesli MG nie uzywa policji zbyt czesto, albo nie sa oni problemem dla graczy, po lekturze dodatku moze sie to zmienic (moze dlatego gracze nie beda chcieli by MG ja mial). Klimatyczny dodatek."

EnglishEdytuj

Note: This is polish translation of English review from the Gurth site.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki