Fandom

Shadowrun Wiki

Damien Knight

4119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Damien Knight jest Prezesem/CEO i Chairman of the Board Ares Macrotechnology, oraz drugim największym udziałowcem z około 23.7% głosów na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy. Bliski przyjaciel zarówno Dunkelzahna, jak i Kyle'a Haeffnera, wspomagał finansowo i wspierał ich kampanię prezydencką w latach 2057 i 2060. Od dawna rywalizuje z Leonardem Aureliusem i ma pewne powiązania (oraz rywala ) w osobie Luciena Crossa.

Objawił się 24 stycznia 2033, gdy Nanosekundowy zakup uczynił go największym udziałowcem Aresa, i od tego czasu jego przeszłość wciąż otacza aura tajemnicy. Jedyne, co wiadomo, to to, że ma około 65 lat, i przeszedł kilka zabiegów Leonizacji. Wierzy się, że był majorem Davidem Gavilanem z Lotnictwa Armii USA, któy pracował dla amerykańskiej Agencji Bezpieczeństwa Narodowego (NSA) i prywatnej grupy Acquisition Technologies (gdzie po raz pierwszy spotkał Luciena Crossa), i był przywódcą Echo Mirage. Na mocy Testamentu Dunkelzahna otrzymał stary zestaw szachów z prywatnej kolekcji Dunkelzahna , z brakującym królem. Ma opinię mistrza szachowego (prawdopodobnie rozegrał kilka partii z Dunkelzahnem i od czasu do czasu wygrywał); jest też najbardziej pożądanym kawalerem w UCAS.

Źródła Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj

Ta strona została przetłumaczona z strony Shadowhelix Damien_Knight

Więcej w Fandom

Losowa wiki