Fandom

Shadowrun Wiki

Aurelius, Leonard

4119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Leonard Aurelius urodzony w 2001 roku[1], jest synem założyciela korporacji Ares Macrotechnology, Nicholasa Aureliusa. Odziedziczył większość udziałów w Aresie i gdy jego ojciec przeszedł w stan spoczynku w roku 2030 został prezesem (CEO) i Przewodniczącym rady nadzorczej.
W roku 2033, kiedy zmarł Nicholas Aurelius, Rada odebrała mu funkcję prezesa i mianowała na CEO Damiena Knighta. Od tego momentu relacje pomiędzy Leonardem i Knightem są bardzo napięte. Leonard Aurelius powrócił na stanowisko przewodniczącego rady w latach 2049 i 2057.
Sprzedał wszystkie swoje akcje w Aresie, około 24% udziałów, Arthurowi Voglowi w 2059 i zainwestował w Cross Applied Technologies, gdzie posiada 27% udziałów.
Jest członkiem rady i szefem oddziału Cross Global Development.

Wiadomo, że ma trójkę dzieci: Nicholas (imię ma po dziadku), który aktualnie jest szefem Cross Advanced Electronics[2], Sharon, która jest programistką w Ares Matrix Services, oraz Evelynn - czarna owca, która jest gitarzystką o pseudonimie "Eve Night" - no "K" w grupie Unholy Machine (band wywodzi się z Detroit).

  1. Target:UCAS, strona 61 - w 2058 roku Aurelius ma 57 lat
  2. wg Target: UCAS (rok 2058): menadżer w Ares Arms

Więcej w Fandom

Losowa wiki