FANDOM

Pierwsze wrażenie Edytuj

Auburn jest dzielnicą przemysłową pełną duszącego dymu, unoszącego się znad fabryk oraz wykorzystywanych robotników, okolica jest pod silnym wpływem zorganizowanej przestępczości. Najbardziej ekskluzywne i tajemnicze miejsca do spędzania wolnego czasu w Seattle znajdują się właśnie w Auburn, nawiedzane są przez tłumy z acłego metroplexu i oferują ciekawe możliwości dla runnerów. Kompleksy korporacyjnych fabryk same w sobie oferują ciekawe pomysły na przygody, a opuszczone fabryki mogą być bazami gangów, domem dla drapieżników, oraz miejscem spotkań tajemniczych organizacji takich jak organleggers (łowcy organów) lub magicznych grup. Auburn ma własny, amatorski drużyny baseball-u (Auburn Cardinals) oraz Urban Brawl (Auburn Rubblers), a w dzielnicy znajduje się Seattle International Raceway.

>>>>>[W Auburn jest wiele gangów i każdy jest inny, i żaden nie zdołał zdobyć dominacji w regionie. W przeciwieństwie do Renton lub Barrens, Auburn nie ma jakiegoś własnego "firmowego" gangu. Jedynie małe, liczące nie więcej niż 30 członków. Gangi motorowe działające w dzielnicy operują wzdłuż Route 18 i Route 164, a thrill gangs można zanleźć przede wszystkim przy granicy z Puyallup, w Sumner oraz przy granicy z Tacomą w śródmieściu Auburn.]<<<<<

- Social Adept
"All the world’s a stage"

Ekonomia Edytuj

Auburn ma ponad 400 fabryczek, zakładów metalurgicznych oraz zakładów petrochemicznych - właśnie dlatego jest przemysłowym centrum Seattle. Największe fabryki to te w posiadaniu Federated Boeing, przede wszystkim olbrzymie zakłady Boeing-a we wschodnim Auburn. Renraku ma tu kompleks produkujący części komputerowe na zachodnim krańcu dzielnicy - to największy zakłąd tego typu.

Lone Star Security Ratings Edytuj

LokacjeEdytuj

Hotele Edytuj

Restauracje Edytuj

Bary & kluby nocne Edytuj

Atrakcje Edytuj

Budynki rządowe Edytuj

Interesy Edytuj

Szpitale i kliniki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki