Fandom

Shadowrun Wiki

Ares Macrotechnology

4119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Ares Macrotechnology

http://img216.imageshack.us/img216/8145/aresxp3.jpg

WartoścAAA
Centrala firmyDetroit, Michigan (UCAS)
Prezes/CEODamien Knight
Przewodniczący Rady NadzorczejLeonard Aurelius
Status Korporacjipubliczna
Główni udziałowcy *Damien Knight 22% (około)

ARES MACROTECHNOLOGYEdytuj

Ares Macrotechnology - ciekawostka - Damien Knight - dorobił się majątku praktycznie w jedną noc. Branża? Jak każda megakorporacja, Ares działa na każdym polu, ale ich znakiem rozpoznawczym jest ochrona i wojskowość. Ares Predator, Knight Errant. Knight Errant - spółka-córka Aresa - jest najpoważniejszym konkurentem Lone Star-a.
Ba! Ares ma nawet bardzo zaawansowany program kosmiczny (wykupili MIR. Tak. Wiem, że MIR spadł parę lat temu. Nie drążyć tematu! :-) ).
Centrala: Detroit, UCAS

Profil korporacji: Knight Errant Security jest pod całkowitą kontrolą aktualnego prezesa Ares Macrotechnology, Damien-a Knight-a. Knight, tajemnicza figura z nieznaną przeszłością, bierze bezpośredni udział we wszytkich poczynaniach Knight Erranta. Plotki łączą jego pojawenie się znikąd z Krachem z roku 2029, jego fortunę z okrtesem, gdy gospodarka pogrążyła się w chaosie. Pierwsze rzetelne źródła z publiczntch baz danych, wskazują, że jego transakcje wykonywano z szwedzkich rajów danych i agresywnie wykupował Ares Macrotechnology. Jego uważne planowanie dało mu fotel dyrektora Aresa, 24 godziny po tym, jak zaczął wykupować akcje.

Siły ochrony i wojska: Ares Arms utrzymuje spore siły militarne, które, jak powszechnie się uważa, są non stop do dyspozycji spółki-matki.

Ares Macrotechnology: prowadzona przez Damiena Knighta z centralą w Detroit w Michigan w UCAS i jest siódmą z największych korporacji na świecie, największą w UCAS, i jest liderem na polu obronności i technologii kosmicznych. Pięć głównych filii to AresSpace, Ares Global Entertainment, Ares Arms, Knight Errant Security Services i General Motors.

Ares Macrotechnology jest drugą, po Aztechnology największą megakorporacją w Ameryce Północnej, ale największą na świecie na polu podróży kosmicznych i obronności. Filie Aresa wciąż świetnie sobie radzą w ochronie, transporcie lotniczym oraz w [space lifting], elektronice osobistej, [imagery systems] oraz mediach. W 2063 grupa wykazała zyski, i zakończyła spłatę kredytu, potrzebnego na przejęcie General Motors, co przywróciło Ares-owi silną pozycję w branży motoryzacyjnej i dało możliwość produkowania pojazdów wojskowych. W międzyczasie, AresSpace przegrał Wyścig do Komety i otworzył dział turystyczny Icarus z kilkumiesięcznym opóźnieniem po tym jak Yamatetsu Shibanojuki otworzył habitat. Ale powodzenie pierwszej osobowej misji na księżyc Jowisza, Europę może być jdnym z największych osiągnięć dekady.
Na scenie geopolitycznej, Ares jest najważniejszym sojusznikiem administracji Haeffner-a w UCAS, co czyni wybory w 2064 bardzo ważnym wydarzeniem dla korporacji.

PROFILEdytuj

GŁÓWNE SEKTORY RYNKUEdytuj

Aerospace (technologie kosmiczne) 11
Rolnictwo 2
Biotechnology (Biotechnologia: badania i inżynieria genetyczna) 2
Przemysł chemiczny 5
Inżynieria komputerowa 6
Informatyka 5
Dobra konsumpcyjne 7
Cybernetyka 3
Rozrywka 5
Finanse 4
Przemysł ciężki 7
Technologie wojskowe 10
Dobra i usługi mistyczne 3
Usługi 7

OPERACJEEdytuj

Operacje fiskalne 10
Operacje wywiadowcze 6
Zarządzanie 8
Reputacja 10
Ochrona (ogólnie) 7
Ochrona magiczna 7
Ochrona - matryca 7
Ochrona fizyczna 9

SIŁY ZBROJNEEdytuj

Trening i jakość Wyjątkowa
Całkowity rozmiar jednostek: Regiment

CAŁKOWITA WARTOŚĆEdytuj

118

HistoriaEdytuj

Ares został założony na początku XXI wieku przez Nicholasa Aureliusa pod nazwą Ares Industries. Będąc najważniejszą amerykańską megakorporacją, stare Stany Zjednoczone dały Aresowi specjalne przywileje. Korzystając z nich i z tego, że kraj był na progu rozpadu, Aureliusowi udało się kupić NASA (włączając w to teren, budynki, urządzenia i sprzęt) od USA w 2016, pod warunkiem, że część zakupu powróci pod kontrolę Stanów po roku 2055. Oczywiście, do tego czasu USA zdążyło się rozpaść.

Około 2030, Leonard Aurelius uzyskał po ojcu kontrolę nad Aresem.

W 2033, Damien Knight rozpoczął swój Nanosekudowy zakup. Mniej więcej minutę zajęło mu zdobycie 22% udziałów w Aresie. Rada nadzorcza, oszołomiona tym wyczynem, dała mu funkcję prezesa.

Ares ma spore doświadczenie w walce z duchami insektów . W 2055, spółka-córka Aresa - Knight Errant, rozpoczęła serię równoległych ataków na gniazda duchów insektów, co doprowadziło do katastrofy, gdy Chicago zamieniło się w Bug City. Ares był odpowiedzialny za zdetonowanie taktycznej bomby atomowej w Cermak Power Plant (wybuch zniszczył część duchów robali), oraz za uderzenie przy użyciu broni biologicznej FAB Strain III, by oczyścić Bug City Containment Zone na początku 2058.

KIEROWNICTWO (Executives & Big Wigs)Edytuj

Roger Soaring Owl
Wiceprezes Knight Errant Security
General Guido Cantarelli, UCAS USMC, ret.
Wiceprezes Ares Arms
Dacia Lucas
Wiceprezes AresSpace
Amir Lakha
Wiceprezes Ares Global Entertainment
Karen King
Wiceprezes Ares-Seattle
Bryce Harlson
Dyrektor operacji Ares Arms North America
Raymond Steiner
Właściciel drużyny Ares Predators Urban Brawl Team & oraz udziałowiec Ares Macrotech
Manuel "Manny" DeCostra
Menadżer drużyny Ares Predators Urban Brawl

Znani współpracownicyEdytuj

  • Ricochet Rita, Razorgal, former star outrider, Ares Predators & former black operative, Ares Arms, North America
  • Ellis "Dain" Dainsworth, former field investigator, Hard Corps Security

Struktura korporacjiEdytuj

Główna korporacja holdingu, Ares Macrotechnology Inc., jest spółką publiczną z siedzibą w Detroit, w UCAS, która wyemitowała 11 serii akcji i 9 of debentures trading na wirtualnych giełdach na całym świecie. Teraz, prezesem i CEO spółki jest Damien Knight, który jest głównym udziałowcem w tej korporacji, wraz z aktualnym przewodniczącym rady nadzorczej, Leonard-em Aurelius-em, który ma niewiele mniej głosów na walnym zgromadzeniu. Kilka milionów zarejestrowanych udziałowców dzieli pomiędzy siebie pozostałe akcje.
Wydaje się, że Knight i Aurelius żywią do siebie niezbyt pozytywne uczucia. Aż do 2049, Knight był zarówno przewodniczącym rady nadzorczej jak i prezesem Aresa. Poprzez sprytną kampanię wśród akcjonariuszy, Aurelius zyskał kontrolę nad radą i usunął Knight-a, przejmując rolę przewodniczącego. Najwyraźniej, Knight odebrał ten ruch jako atak na siebie, i zrobił wszystko, by życie Aureliusa było tak żałosne, jak to tylko możliwe.

Główne oddziałyEdytuj

Z powodu szerokich zainteresowań, struktura Aresa różni się od innych megakorporacji. Zamiast tworzyć swoje oddziały w oparciu o o region lub funkcję, Ares robi jedno i drugie... Ares UCAS jest jednym z oddziałów regionalnych; z kolei Ares Arms jest oddziałem branżowym, funcjonalnym.
Zgodnie z tym systemem organizacji, różne oddziały funkcjonale, takie jak: Ares Arms, AresSpace, (Siedziba: Houston) AresSpace CommSat i AresSpace Lifters UCAS Knight Errant, i Ares Global Entertainment operują jako niezależne megakorporacje. Na przykład, AresSpace ma swoją własną centralę w Houston. Ten oddział ma również własne regionalne i funkcjonalne pododdziały, takie jak AresSpace CommSat i AresSpace Lifters UCAS.

Macierzysta centrala firmy w Detroit ma własną sieć pododdziałów, podzielonych wg. regionu. Na przykład, Ares-CAS ma własne pododdziały takie, jak Ares-Atlanta. Te oddziały regionalne służą jako spółki zarządzające korporacji i spółki holdingowe dla róznych pododdziałów Aresa i spółek, kontrolowanych przez Megakorporację w setkach różnych segmentach rynku.

Branże w których się specjalizujeEdytuj

Ares Macrotechnology Inc. ma szeroki zakres zainteresowań w różnych gałęziach przemysłu. Główne oddziały i spółki należące do koncernu, takie jak Knight Errant Security, Inc., Ares Arms, AresSpace, i Ares Global Entertainment dają profity holdingowi w takich branżach jak ochrona, broń, amunicja, i innym sprzęcie wojskowym, technologiach kosmicznych, rozrywce oraz wielu innych obszarach rynku. Olbrzymie imperium finansowe, jakim jest Ares, poszerza swoje wpływy poprzez mniejsze oddziały na tak różnorodnych rynkach jak simsense, roboty drogowe, moda, biotechnologia, motoryzacja, i badania naukowe.

Korporacyjna hierarchia AresaEdytuj

Ares Arms - Broń Aresa
Ares CFS - Oddział w Wolnym Stanie Kalifornia
Ares Europe - Ares Europa
Ares Global Entertainment - Ares, Globalna rozrywka
Ares Macrotechnologies (Tir Tairngire)
Ares UCAS
AresSpace - technologie kosmiczne Aresa
General Motors - ta znana spółka motoryzacyjna należy teraz do Aresa
Knight Errant Security Services, Knight Errant Security, KE, Knight Errant

Inne spółki zależneEdytuj

Ares Macrotechnology Seattle Headquarters - centrala Ares MacrotechnologyEdytuj

ŹródłaEdytuj

Ares Arms, Afryka (cp s.110)
Ares CFS i jego pododdziały (cfs s.125)
wykupienie GM, brands effected, oraz Pratt & Whitney, Mostran (r3 s.19)
Knight Errant (TT) i Ares (TT) (tt s.83)

Logo AresaEdytuj

http://img216.imageshack.us/img216/8145/aresxp3.jpg http://img120.imageshack.us/img120/9943/aresfactioniy8.jpg http://img179.imageshack.us/img179/8791/aressi1.th.gif Kliknij

Linki zewnętrzne Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki