Fandom

Shadowrun Wiki

Alamais

4119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

FF0000

Alamais
TypeWielki Smok Zachodni
Sexsamiec
Coloring{{{color}}}
Metahuman Form(s){{{meta_form}}}
Primary Lair{{{lair}}}
Translator{{{translator}}}

Alamais jest samcem Wielkiego Smoka Zachodniego, o którym mówi się, że jest bratem Lofwyra. Ma złotą łuskę (podobnie jak Lofwyr), która zmienia kolor na czerwony wzdłuż kręgosłupa. Ma bliznę na środku klatki klatki piersiowej. Skupia swoje zainteresowania na poliklubach, szczególnie na tych w Niemczech. W przeszłości, miał do czynienia z Der Nachtmachen i Alte Welt. Na pewno jest nieustępliwym i potężnym smokiem, o czym może świadczyc to, że został uderzony przez orbitalny laser (wg różnych źródeł należący do Rosji, albo Aresa, albo Fuchi) i przeżył (źródło: powieśc Night's Pawn).

Związki z innymi smokami Edytuj

Głównym celem Alamaisa jest jego rywalizacja z Lofwyrem. Lofwyr skupił się na potędze jaką dają korporaracje, a Alamais używa poliklubów i tajnych stowarzyszeń jako swoich pionków. Mówi się o tym, że Alamais był jakoś związany ze sprawą utracenia przez Lofwyra miejsca w Tir Tairngire Council.

Alamais miał także jakieś związki z Dunkelzahnem, o czym świadczy raczej zabawny wpis w testamencie:

"Alamaisowi, pozostawiam ciasto owocowe, które wręczaliśmy sobie na zmianę od Świąt Bożego Narodzenia w 2020. W przeciwieństwie do Ciebie, ja naprawdę umarłem."

Źródła Edytuj

Patrz takżeEdytuj

Smoki zachodnie

Linki zewnętrzneEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki