Fandom

Shadowrun Wiki

Adept

4119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja3 Share

Adept lub Adept fizyczny
osobnik, którego ciało dzięki wrodzonej magii ma niezwykłe możliwości

Adepci, współcześni ninja i berserkerzy, używają magii do zwiększenia możliwości własnego ciała.
Są zwykle ukierunkowani na wysoką sprawność fizyczną oraz umiejętności skradania się i walki.
Wiele z ich umiejętności, w przeciwieństwie do czarów, działa przez cały czas od momentu ich nabycia.
Magia pozwala adeptom na prawdziwie niesamowite wyczyny - skakanie na wielkie odległości, zabijanie gołymi dłońmi, bycie nienaturalnie cichym i sprawnym. Niektórzy z nich koncentrują się jednak na zupełnie odmiennych umiejętnościach, będąc niezwykle utalentowanymi artystami lub mówcami, którzy dzięki nadnaturalnym mocom nie emają sobie równych w przekonywaniu i negocjacjach.

Adepci fizyczni Edytuj

Są ukierunkowani na walkę, to jedynie wycinek uzdolnionych magicznie osób nie będących magami. Jednak wśród Shadowrunnerów to dosyć częsty widok. Dzięki swoim mocom potrafią oni dorównać lub nawet przewyższyć umiejętnościami nawszczepianych technologią ulicznych samurajów.
Ci drudzy płacą ogromne pieniądze za pustoszące ich organizmy (i Esencję) wszczepy, mogą też dzięki wspomaganiu szybciej osiągnać wysokie zdolności w walce.
Możliwości adepta z początku są bardziej ograniczone, zaś wybór mocy - węższy.
Niemniej jednak, adepci mogą swoje moce z czasem i doświadczeniem rozwijać do poziomu niedostępnych dla techno-samurajów, którzy pozostają z raz zamontowanymi wszczepami.
Oznacza to, że rozwój adepta obliczony jest na dłuższy czas, lecz pozwala na większą elastyczność i zdobycie umiejętności niedostępnych dzięki technologii.

Linki zewnętrzneEdytuj

The Newest Physical Adepts Handybook v5.0

Gra flashEdytuj

http://www.onlineflashgames.org/swf/388352473.swf

Więcej w Fandom

Losowa wiki